Reklamace zboží je u nás Hračka
Zboží přestalo fungovat? Stačí ho zabalit a Zdarma zanést na nejbližší výdejní místo Zásilkovny nebo jej pošlete na naši adresu.
Jak reklamovat zboží?
TIP: Než nám zašlete zařízení na reklamaci, často můžete chybu odstranit pouhým zresetováním do továrních nastavení.
1. Vyplňte formulář
Budeme potřebovat vaše kontaktní údaje, číslo objednávky a důkladný popis závady.
2. Odešlete formulář
Vyplněný formulář přidejte do balíka nebo zašlete na info@beilson.cz
3. Zabalte zboží
Zboží důkladně zabalte. Prosíme, abyste zboží vrátili kompletní včetně příslušenství.
4. Odešlete zboží
Zboží zaneste na nejbližší podací místo Zásilkovny. Obsluze nahláste náš kód 92525505.
5. Oprava
Jakmile zboží dorazí na naši adresu, dáme ho na diagnostiku do servisního střediska.
7. Hotovo
Pokud zboží bude možné opravit, zašleme Vám opravené zařízení.
Pokud zboží nebude možné opravit:
– zboží vyměníme za stejné nebo jiné s podobnými parametry (pokud ho budeme mít k dispozici)
– nebo Vám vrátime peníze.